اضافه كردن سوپ Campbell براي افزايش فروش محصول ( آلي )

۱۵ بازديد
اضافه  كردن  سوپ  Campbell  براي  افزايش  فروش  محصول  ( آلي  )

سوپ چگالش كنسرو دقيقاً در صدر روند مواد غذايي نيست. بنابراين كمپبل براي كمك به افزايش فروش سوپ در حال تلاش خود ، به انواع ارگانيك موجود در كارتن هاي مستطيل شكل روي آورده است. شركت سوپ كمپبل. روز دوشنبه گفت كه اولين سوپ هاي آماده براي خوردن ارگانيك خود را با نام تجاري Campbell در ژانويه ، هنگامي كه فروش سوپ به طور معمول با كاهش دما افزايش مي يابد ، از بين مي برد. اين يكي از بسياري از حركاتي است كه اين شركت 145 ساله به اميد رانندگي در واحد پرچمدار خود برنامه ريزي كرده است ، كه در اثر گسترش مارك هاي رقيب و سوپ هاي آماده براي خوردن فروخته شده در مناطق گرم مواد غذايي سوپر ماركت ها و جاهاي ديگر. مدير عامل شركت دنيس موريسون در سخنان روز دوشنبه در نشست سرمايه گذار سالانه كمپبل خاطرنشان كرد: سازندگان مواد غذايي و آشاميدني بايد به شيوه خوردن مردم با "تحول عميق" سازگار شوند. به ويژه ، وي خاطرنشان كرد كه مردم خواستار شفافيت بيشتر در مورد غذاي خود هستند. اين سوپ ها در شش طعم تهيه مي شوند - نودل مرغ ، مرغ تورتيلا ، كدو خامه اي Butternut ، سبزيجات باغي ، عدس و ريحان گوجه فرنگي. قيمت ها نزديك به راه اندازي آنها در زمستان امسال مشخص خواهد شد. براي اخبار برتر كسب و كار مستقيماً به صندوق ورودي خود وارد شويد. ما عذرخواهي مي كنيم, اين فيلم منقضي شده است. اقتصاد ميان وعده ژوئيه 9, 201403: 00IN-DEPTHKicking the Can: Hit Campbell توسط Fresh Food ShiftSalt Shakeup: شركت ها با دستور العمل هاي تجديد پذير روبرو هستند


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.