
سوپر باول امسال تازه وحشي تر شد. جنرال موتورز روز پنجشنبه تأييد كرد كه در بازي روز يكشنبه يك نقطه پخش خواهد شد تا از نام تجاري جديد Hummer خود رونمايي كند, SUV مخزن مانند آن به عنوان وانت برقي با انتشار صفر دوباره اختراع شده است. اين تبليغ شامل ستاره بسكتبال LeBron James خواهد بود, بازيكن L.A. Lakers و دوست نزديك مرحوم Kobe Bryant. در حالي كه كاميون تا اواخر سال 2021 در دسترس نخواهد بود, جنرال موتورز به وضوح مشتاق است كه پرتاب را به بزرگترين روش ممكن تحريك كند, در مقابل بزرگترين مخاطب تلويزيوني سال. نام تجاري آن همچنين در حال بدست آوردن بنر صفحه اصلي در YouTube است. Popular در اوايل دهه 2000 و به عنوان يكي از بدترين گازهاي گازي موجود در بازار شناخته مي شود ، Hummer به عنوان يك كاميون برقي 1000 اسب بخار كه داراي محدوديت هاي صفر است كاملاً تصور شده است. و "انتشار صفر."نقطه Super Bowl به اين نكته اشاره مي كند كه وسيله نقليه چقدر ساكت است و روي سرعت و اسب بخار خود تمركز مي كند. نقطه تبليغ 30 ثانيه اي در سه ماهه دوم بازي اجرا خواهد شد. GM پس از ورشكستگي در سال 2010 ، اين برند را قطع كرد و مدتي است كه در نظر دارد مجدداً راه اندازي شود. اين شركت روز دوشنبه اعلام كرد كه براي تبديل يك كارخانه مونتاژ پير ديترويت به يك كارخانه تمام برقي كه باعث توليد هامر مي شود ، 2.2 ميليارد دلار سرمايه گذاري خواهد كرد.دين كراچفيلد ، متخصص برندسازي در Crutchfield و Partners ، گفت: "هنوز هم در برند Hummer قدرت وجود دارد.". "آمريكا آن را بزرگ دوست دارد. همه نمي خواهند پاريس باريك باشند و هامر سمبل موفقيت آمريكا است."
منبع