فيس بوك، گوگل توقف تبليغات بالقوه ضد سامي، محتواي Hateful

۹ بازديد
فيس بوك، گوگل توقف تبليغات بالقوه ضد سامي، محتواي Hateful

فيس بوك و گوگل با از كار انداختن توانايي خود در اشاره دقيق كاربراني كه به موضوعات ضد سامي علاقمند هستند و ديگر موارد تنفر انباشته از انزجار آور است كه به كاربراني كه علاقه خود را نسبت به موضوعات " "يهودي"، "چگونگي سوزاندن يهوديان" يا "تاريخ" چرا يهوديان جهان را نابود مي‌كنند، پرداخته‌است. گزارش‌ها حاكي از آن است كه فيس بوك بيش از ۱۵ دقيقه به فيس بوك كمك نكرد تا هر سه كتاب ads.Face هدفمند را تاييد كند كه تبليغ كنندگان را قادر به رسيدن به مردم با شعارهاي ضد سامي بودند. ۱۵، ۲۰۱۷۰۲: ۱۲ ProPublica گفتند كه گروه‌هاي ضد يهودي توسط يك الگوريتم ايجاد شدند و بعد از اينكه شركت آگاه شد، توسط فيس بوك حذف شدند. خروجي رسانه‌ها افزودند كه آزمايش آن آشكار كرد كه چنين هدف‌گيري anti ممكن است رخ دهد، اگرچه واضح نيست كه در واقع كتاب occurring.Face است، به عنوان بخشي از بررسي آن، در يك پست پنجشنبه اشاره شد كه "درصد كمي" از كاربراني را ديد كه وارد "واكنش‌هاي تهاجمي" در زمينه‌هاي آموزشي يا كارفرما در پروفايل خود مي‌شوند. اين كار به ProPublica اجازه داد كه به دنبال چنين كاربراني با موضوعات ضد نژاد سامي باشند - نه از طريق يك الگوريتم." ProPublica " آشكار كرد كه اين مطالعات تهاجمي و زمينه‌هاي كارفرما در زمينه تبليغات ما به عنوان مخاطبان targetable براي كمپين‌ها نمايش داده شدند. فيسبوك گفت: "با توجه به اينكه تعداد افراد در اين بخش‌ها فوق‌العاده پايين است، تعداد بسيار كمي از مردم در اين كمپين‌ها هدف قرار گرفتند". راب leathern، مديريت محصول Facebook's گفت: " در اين مورد، ما زمينه‌هاي مورد هدف قرار دادن را در سوال حذف كرده‌ايم."

ctor. "ما مي دانيم كه كارهاي بيشتري براي انجام دادن داريم ، بنابراين ما همچنين در حال ساختن محافظ هاي جديد در محصول خود هستيم و فرآيندهاي بررسي را بررسي مي كنيم تا از وقوع ساير موارد مانند اين در آينده جلوگيري كنيم."در بيانيه پيگيري, فيس بوك افزود كه زمينه هاي هدفگذاري خود گزارش شده را در پروفايل هاي كاربر حذف كرده است "تا زماني كه ما مراحل صحيحي را براي كمك به جلوگيري از اين مسئله انجام ندهيم. ما مي خواهيم فيس بوك مكاني امن براي افراد و مشاغل باشد, و ما به هر كاري كه مي توانيم انجام دهيم تا از فيس بوك متنفر شويم."ProPublica گفت كه قادر است تبليغات فيس بوك خود را به تقريباً 2300 نفر هدايت كند كه به برخي از مقولات ضد ستيزي ابراز علاقه كردند ، اما مخاطبان خود را نيز گسترش داد تا كساني را كه از" شوتزاستافل "ياد كرده اند ، يك سازمان شبه نظامي تحت آدولف هيتلر و" حزب نازي ."اين همان چيزي است كه ضد ستيزي خودكار به نظر مي رسد: pic.twitter.com/DdoZoxfLxP— جوليا آنگوين (JuliaAngwin) 14 سپتامبر 2017 هنگامي كه اين خبرنامه به دنبال دسته هاي تبليغاتي مشابه براي ساير مذاهب ، مانند" نفرت هاي مسلمان "بود ، گفت: "فيس بوك آنها را نداشت."در يك حركت مشابه, گوگل روز جمعه اعلام كرد كه در ابزار پيشنهادي كلمات كليدي خود "خاموش" شده است, كه در دسترس تبليغ كنندگاني است كه مي خواهند به مخاطب خاصي برسند. Sridhar Ramaswamy, معاون تبليغات ارشد Google, در بيانيه اي گفت كه قبلاً كلمات كليدي خاصي را رد كرده بود, اما "ما همه اين پيشنهادات توهين آميز را جلب نكرديم. اين به اندازه كافي خوب نيست و ما بهانه نمي گيريم."BuzzFeed News براي اولين بار در روز جمعه گزارش داد كه بستر تبليغاتي گوگل - بزرگترين در نوع خود در جهان - به طور خودكار عبارات كليدي مانند" سياه پوستان محله ها را خراب مي كنند "،" جواهر شيطاني "و" كنترل يهوديان بانك ها "را ارائه كرده است."اما فقط به اين دليل كه يك كلمه كليدي به يك تبليغ كننده پيشنهاد مي شود ، به اين معني نيست كه يك تبليغ هدفمند تأييد مي شود ، و Google تبليغاتي را كه نقض شرايط خدمات آن است ، حذف مي كند. تغيير الگوريتم خود را

مارك Zuckerberg مدير عامل امنيت فيس بوك در بيانيه‌اي در اوايل اين ماه گفت كه بعد از اينكه اين شركت به قانونگذاران واشنگتن كه در حال تحقيق درباره دخالت روسيه در انتخابات سال گذشته بودند گفت كه يك شركت روسي ۱۰۰۰۰۰ دلار را براي مبارزه با مشكل محتواي مضر بر روي سايت محبوب، از جمله قطع رابطه نفرت و استثمار كودكان، استخدام كرده‌است. اين اطلاعيه پس از آن منتشر شد كه كاربران محتواي بحث‌برانگيز را با ابزار زنده جديد خود پست كردند.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.