
Starbucks در برنامه وفاداري خود راهي را كه به شما ستاره هاي طلا مي دهد تغيير مي دهد — حركت از سيستمي كه براساس تعداد بازديد از شخصي كه براساس ميزان هزينه شما هزينه مي كند ، به مشتريان پاداش مي دهد, برنامه "پاداش هاي Starbucks من" در هر بازديد يك ستاره به مشتريان مي دهد, صرف نظر از ميزان جاوا كه آنها خريداري مي كنند. Starbucks برنامه پاداش هاي برگشتي برنامه آنلاين را تغيير مي دهد. 23, 201601: 34 اين بدان معني است كه مردي كه يك قهوه تازه دم كرده با قيمت 2.42 دلار دريافت مي كند ، به همان اندازه ستاره اي كه در پشت سر او قرار دارد سفارش مي دهد يك شكلات سفيد Venti Mocha و يك كروسان پنير ژامبون را با قيمت 12.44 دلار سفارش دهد. هر ماه Starbucks را در موبايل سفارش دهيد,تحت برنامه جديد, كه به "پاداش Starbucks" تغيير نام داده و در ماه آوريل به اجرا در مي آيد, مشتريان به ازاي هر 1 دلار كه خرج مي كنند ، دو ستاره كسب مي كنند و ستاره هايي كه مي توانند براي هر چيزي در منو در فروشگاه هاي Starbucks بازخريد شوند. اين تغييرات بر اساس "مشتري شماره يك درخواست شده است — ستاره هاي بيشتري بر اساس آنچه مشتريان در Starbucks خريداري مي كنند ، مهم نيست كه چند بار از آنها بازديد كنند,"اسكات موو, مدير ارشد مالي, صبح روز دوشنبه در تماس كنفرانسي با تحليلگران گفت."اين بدان معني است كه به ازاي هر دلار كه براي همه چيز هزينه مي شود ، ستاره مي دهيد — قهوه, ليوان, نوشيدني, غذا و موارد ديگر,"اين حركت مطابق با تغييراتي است كه شركتهاي هواپيمايي در ماههاي اخير انجام داده اند, پاداش دادن به مشتريان بر اساس كرايه هايي كه پرداخت مي كنند به جاي مسافتي كه پرواز مي كنند يا تعداد پروازهايي كه انجام مي دهند. برخي از اعضاي پاداش من Starbucks مدتهاست كه از برنامه فعلي انتقاد مي كنند زيرا راهي براي "حداكثر كردن" يك ستاره براي هر سيستم تراكنش وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر در يك معامله سه مورد خريداري كنيد ، يك ستاره دريافت مي كنيد. اما اگر آن را به سه معامله تقسيم كنيد ، سه ستاره دريافت مي كنيد. Starbucks در حال يافتن بود كه باعث ايجاد تاخير در بررسي مي شود.متيو رايان ، مدير ارشد استراتژي ، در اين تماس گفت: "اين براي مشترياني كه مجبور به صبر كردن هستند ، و براي باريستاهاي ما كه بايد كارهاي اضافي انجام دهند ، چالش برانگيز است."
اين روش همچنين هزينههاي استارباكس را اضافه ميكند . اين شركت برآورد ميكند كه 1 درصد كل معاملات استارباكس تبديل به دو يا سه ستاره براي يك معامله ميشود , و اين برنامه جديد , كه در سال 2009 راهاندازي شد , يكي از موفقترين برنامههاي وفاداري در جهان رستورانها و خردهفروشي با بيش از 11 ميليون عضو فعال ميباشد . اين شركت ميگويد كه اين شركت تعداد اعضاي بيش از 50 درصد در طي دو سال گذشته را افزايش دادهاست و اين 11 ميليون نفر را بيش از يك در شش ميليون مشتري تخمين زده كه هر ماه از استارباكس ديدن ميكنند , اعضاي برنامه پاداش , مدير استراتژي استار باكس " استار باكس " هستند . executives در طي
منبع