
"باب آيگر، مدير عامل ديزني در طي كنفرانس سهماهه سوم كه در روز ۴ اوت برگزار شد، گفت: " همه چيز با يك جمله ساده شروع شد: "گرايشها در ميان مخاطبان جوان … همچنان فشار بر روي اكوسيستم چند كاناله" را ادامه خواهند داد. آن نظرات باعث ايجاد ترس از قطع كابل و ارسال سهام ديزني و ديگر شركتهاي رسانهاي به يك نظرسنجي جديد در يك نظرسنجي جديد شد كه ممكن است توجيه شود. دادهها نشان ميدهند كه پديده " برش دهنده طناب - كه در آن مصرف كنندگان كابل سنتي و بستههاي ماهوارهاي را به نفع خدمات پخش ميكنند - در حال بدتر شدن است. يك گزارش جديد توسط مشاوران مجيد ۲،۴۰۰ مصرف كنندگان را مورد بررسي قرار داد و دريافتند كه برش سيم نه تنها در حال افزايش است، اما it's در حال رخ دادن بسيار سريعتر از مراقبان صنعت در ۱۸ تا ۶۴ ساله گفت كه آنها "به احتمال زياد" در عرض ۱۲ ماه آينده خدمات تلويزيوني خود را لغو خواهند كرد. وي افزود: " اين رقم از ۲.۹ درصد در سال ۲۰۱۴ افزايشيافته است و نشاندهنده ۹۵ درصد افزايش نسبت به سال ۲۰۱۱ است." و همه اين اعداد كوچك به دلار بزرگ در طول زمان اضافه ميكنند " حتي مهمتر از اين نتايج بدستآمده از پاسخ دهندگان در بازه سني ۲۵ تا ۳۴ سال است. در ميان اين جمعيت شناختي، ۷.۱ درصد از مشتركين تلويزيون گفتند كه " بسيار محتمل است كه خدمات خود را در ۱۲ سال آينده لغو كنند كه حتي نسبت به مشتركين فعلي نيز gloomier است. تنها ۵ درصد پاسخ دهندگان گفتند كه آنها "به احتمال زياد" براي پرداخت خدمات تلويزيوني در ۱۲ سال آينده "بسيار محتمل" هستند، از اين دلايل سوال كردند كه چرا آنها حذف خدمات تلويزيون را در نظر ميگيرند. نيمي از پاسخ دهندگان گفتند كه از آنها راضي هستند
گزينههايي مانند نت فليكس و هولو، در حالي كه ۳۰ درصد گفتهاند كه پرداخت هزينه براي شبكههاي بيسيم و ارائه دهندگان كابل تهديدي براي شبكههاي بيسيم و ارائه دهندگان كابلي است، آنها بر روي تاثير عملي آن تفاوت دارند. در حال حاضر، شركتهايي مانند نت فليكس كه بيش از ۳ ميليارد دلار در سال در مجوز و هزينههاي توليد به شركتهاي بزرگ رسانهاي هزينه ميكنند تا محتواي آنها را بر روي پلت فرم خود عرضه كنند، اما هنوز تا حدي بر روي خطوط پايه قديمي تكيه ميكنند، اما به سرعت در حال تغيير هستند. اين شركتها به طور فزايندهاي مجموعه برنامههاي اصلي خود را ارائه ميدهند و به مشتريان خود را از تلويزيون كابلي و ماهوارهاي ميبرند. وي گفت: "به نوبه خود، پيشبيني يك شتاب براي صرفهجويي در بندناف مناسب و محتاطانه است". وي گفت: "قيمت / ارزش مجموعه ويديوي كابلي سنتي در حال بدتر شدن است" و گفت: "قيمت / ارزش مجموعه ويديوي كابلي سنتي به احتمال زياد براي شركتهاي رسانههاي سنتي افزايش خواهد يافت" و افزود: " هنوز تعداد زيادي از مردم در نسل جوان كه امروز كابل دارند و به كابل هم متصل هستند، وجود دارد."
منبع